Chì sò i vantaghji di i ligami di nylon

Chì sò i vantaghji di i ligami di nylon?U mutivu perchè i ligami di nylon sò largamente usati hè chì i ligami di nylon anu assai vantaghji.

Prima, in quantu à e proprietà meccaniche, a forza di trazione hè relativamente alta.Cum'è un plasticu di l'ingegneria, i ligami di nylon sò stampati à iniezione cù nylon 66, chì li rende forti in forza di trazione, cusì chì l'utilizatori ponu sceglie u diametru ghjustu è a specificazione per i so anelli di ligame.

Siconda, in quantu à l'adattazione ambientale, i ligami di nylon sò adattati per una larga gamma di ambienti.Hè l'adattabilità di i ligami di nylon à l'ambiente, per una gamma di temperatura di -40 ~ 120 ℃ sò assai boni per mantene a resistenza à l'anziane meccanica è termica.Per l'ambiente umitu, i ligami di nylon ponu ancu mantene e proprietà meccaniche eccellenti, ancu s'ellu u pruduttu hà igroscopicità, inalate una piccula quantità di umidità, a forza di trazione di ligami di nylon serà solu ligeramente ridutta, ma d'altra parte l'allungamentu è a forza d'impattu. di ligami di nylon avarà una bona migliione.

In terzu, in termini di prestazione, i ligami di nylon anu caratteristiche elettriche è assai boni proprietà ritardanti di fiamma.Quandu a temperatura di l'apparechju elettricu hè menu di 105 gradi, ùn avarà micca u minimu effettu nantu à i ligami di nylon, è a bona ritardanza di fiamma di u pruduttu hè ignitu in circustanze normale.

Quartu, in l'aspettu chimicu, i ligami di nylon anu una bona resistenza à a corrosione chimica.Allora in circustanze nurmali certi sustanzi chimichi ùn anu micca un grande impattu nantu à u pruduttu, ma in l'ambiente di acidi forti è chimichi fenolichi, u rendiment di ligami di nylon serà ridutta.

Sopra, avete una cunniscenza di i vantaghji di i ligami di nylon, nò?


Tempu di Postu: Feb-17-2023