Induve sò i ligami di nylon generalmente usati

Induve sò generalmente usati i ligami di nylon?Cù u sviluppu di l'ecunumia di u nostru paese, diverse industrii sò in fiore, è per un strumentu di bundling, hè assai utilizatu;in l'industria, per i cablaggi di filu, bundling, fissu hè assai còmuda à utilizà i prudutti.

Analisi di ligami di nylon usati in diverse industrii

Perchè i ligami di nylon sò usati in tutti i campi di a vita, cum'è per l'industria medica, a vita di ogni ghjornu in a bocca di bundle di rubbish.Sempre chì portate qualchì ligame di nylon in l'uffiziu o in viaghju, mette in u saccu di viaghju, per esempiu, u zip di u saccu di viaghju hè rottu, pudete aduprà direttamente i ligami di nylon attraversu u zip per aduprà.
I ligami di nylon ùn sò micca solu utili in a vita di ogni ghjornu, ma ponu ancu esse utilizati per a piantazione di l'arburu è u giardinaggiu per mantene e rami chì crescenu drittu è normale.Questu hè u riferimentu per u ligame di u giardinu, quandu avete bisognu di ramu, pudete ancu direttamente direttamente cù ligami di nylon per riparà u ligame.
I ligami di nylon ùn sò micca solu utilizati per u ligame di u giardinu, ma ancu per l'attaccamentu elettricu, chì hè evidenti quandu si usanu ligami di nylon per ligami elettrici.Questu hè ligami di nylon à u fasciu di linea di u plug board pò esse, ma ancu alcuni apparecchi d'alta tensione, interruttori, scatuli di distribuzione, lampade, fili, ecc.

Chì sò i principali spazii di ligami di nylon?

1.Legami di nylon fascia i fili:
Binding TV, computer, linea elettrica interna, pipeline fissu di petroliu, machini è equipaghji, linea di ligame elettricu esternu, linea di lampade è lanterne, bundling di ghjoculi elettrici, illuminazione, fabbriche elettroniche, mutori, ghjoculi elettronici è altri prudutti in a linea fissa.

2.Used per prucessu tying è fixing
I cravatte di nylon sò aduprate per a rilegatura artigianale fissa, chì include l'imballaggio in bicicletta, u ligame di altri articuli, ponu ancu esse aduprate per l'agricultura, u giardinaggiu, l'artisgianatu è altri elementi di rilegatura: stu pruduttu hà e caratteristiche di rilegatura rapida, bon insulazione, bon autobloccante, faciule d'utilizà, etc.


Tempu di Postu: Feb-17-2023